четверг, 31 декабря 2015 г.
понедельник, 28 декабря 2015 г.
Завдання з військово-технічним змістом на уроках фізики, математики.
Враховуючи інтерес
учнів до військової техніки, особливо у хлопчаків, було б доцільним вирішувати
завдання з військово-технічним змістом на уроках фізики, математики. Це
дозволить учням поглибити знання, одержувані в процесі вивчення дисциплін.
Під завданням з військово-технічним змістом будемо розуміти задачу, сформульовану в області військової техніки, історії військової техніки, вирішення якої потребує використання фізичного, математичного апарату.
Завдання з військово-технічним змістом допомагають отримати початкові відомості про військову техніку, засвоїти фізичні принципи і закони, що лежать в основі пристрою і дії бойової зброї, зброї, уявити важливість і необхідність фізичних знань.
Завдання військово-технічного змісту можуть бути наступних видів:
- Завдання, спрямовані на засвоєння наукових фактів;
- Завдання, спрямовані на засвоєння законів фізики;
- Завдання на засвоєння розрахункових формул фізичних величин;
- Завдання, спрямовані на використання історичних фактів і розвиток
світогляду;
- Завдання, спрямовані на формування вмінь аналізувати різні фізичні ситуації.
Під завданням з військово-технічним змістом будемо розуміти задачу, сформульовану в області військової техніки, історії військової техніки, вирішення якої потребує використання фізичного, математичного апарату.
Завдання з військово-технічним змістом допомагають отримати початкові відомості про військову техніку, засвоїти фізичні принципи і закони, що лежать в основі пристрою і дії бойової зброї, зброї, уявити важливість і необхідність фізичних знань.
Завдання військово-технічного змісту можуть бути наступних видів:
- Завдання, спрямовані на засвоєння наукових фактів;
- Завдання, спрямовані на засвоєння законів фізики;
- Завдання на засвоєння розрахункових формул фізичних величин;
- Завдання, спрямовані на використання історичних фактів і розвиток
світогляду;
- Завдання, спрямовані на формування вмінь аналізувати різні фізичні ситуації.